©

eglantinebr:

devilsdandy:

devilsdandy:

goldenfirefly96:

truthisademurelady:

Hey I’m not good at reading bush either… but he seems to be the loyal type tbh the only person I’m good at understanding is probably archie haha, yeah but horatio IS like Hermione. What will Mathews and Styles be?(or is that Stiles?)

Bush is a Hufflepuff. At least I think so. But I always feel that there is a lot of overlap between houses.

Bush probably also looks gr9 in yellow. If I could draw ppl looking like real´actors and stuff I’d give this au a try ugh

http://truthisademurelady.tumblr.com/post/100536921530/goldenfirefly96-reblogged-your-photo

iggycat:

Someone needs to write a ‘the fire alarm went off at 3 am and now the cute guy from the flat next door is standing next to me in his underwear’ AU

http://iggycat.tumblr.com/post/100539179472/someone-needs-to-write-a-the-fire-alarm-went-off

unclefather:

borlax:

now this is what Im talkin about 

this is a weird cat

http://www.zoo.org.au/news/meet-our-underwater-star

esktasy:

Absolutely not happy with this, but I already scrapped one drawing today.

More of Damien because damn
I like drawing topless beefy guys

truthisademurelady:

goldenfirefly96:

eglantinebr:

truthisademurelady:

eglantinebr:

Oh I could do that…

…is that a reference to writing Hornblower at Hogwarts fic?  Because I have money, jewels, and imaginary internet points at the ready if any of those things will help it come to fruition.

Well. I shall try.

please please please do the thing! by the way, i just independent of this post did a patronus test for archie online and he got a dolphin… 

http://chubette-queen-sweets.tumblr.com/post/85833703810

devilsdandy:

goldenfirefly96:

truthisademurelady:

Hey I’m not good at reading bush either… but he seems to be the loyal type tbh the only person I’m good at understanding is probably archie haha, yeah but horatio IS like Hermione. What will Mathews and Styles be?(or is that Stiles?)

http://truthisademurelady.tumblr.com/post/100536921530/goldenfirefly96-reblogged-your-photo

goldenfirefly96 replied to your post “goldenfirefly96 replied to your post “somebody pls help me I went out…”

north & south always shows up in my youtube suggestions… never watched em, i’m more the cow-wears-petticoat-because-after-an-unfortunate-incident-she-lost-all-her-fur-cranford type i guess. is the series that good?

ah lets see its super kitschy and sappy it’s alright if you love those family type series and are into old fashioned drama - the plot is a tad obvious and- as with every period piece it deals with slavery and not everyone is obviously comfortable with that. - but I guess patrick swazey is freaking vb brilliant in the series and I LOVE the friendship between his character and the other main character. wooow. yeah, that’s that.

I guess I would pretty much watch everything set in the 19th century though, no matter what or where „, hah I might have an addiction

goldenfirefly96:

truthisademurelady:

Hobbs as caretaker, omg - skulking around harrassing the boys, reporting their movements, so that no matter where they turn they are in trouble for some imagined infraction, hauled before Sawyer again and again. 

Sawyer demanding their memories to put in the Pensieve to see what they are plotting, convinced they are bent on destroying him and Hogwarts.  If they will not, he will send them to the dungeon.  The boys scatter, trying to evade Sawyer and Hobbs and find another professor to help them, certain Sawyer has finally lost it.

Sawyer is found over the Pensieve that night, his memories just a fading silver puddle on the ground, singing the only one song he can remember. 

He is soon bundled off to St. Mungo’s.  An accident, they all say, knowing his obsession with the thing.  Bush and Kennedy wonder quietly to themselves what happened, but Hornblower does not speak of it again.

"Just an accident," is all he says.

He ignores them then, drafting complicated Quidditch strategies for the upcoming match with mathematical precision.

YES YES YES

most importantly Archie doesn’t die

My favourite thing about a possible Potterverse is though (and I’ve been keeping this to myself for MONTHS) that Archie probably thought that he’d be sorted into Hufflepuff, but wanted to be a Gryffindor /so badly/. And the Sorting Head whispers to him “You know, Hufflepuff isn’t that bad, alright?” and he nods and the Sorting Hat just bells out “GRYFFINDOR” and adds “easier to tell than with the weasleys, honestly” and yeah. So it goes. 
(Maybe his family was keen on him being Slytherin? I’ve read some wealthy!Archie fanfiction?)

Oh, oh, and can Horatio (muggleborn) meet Bush on Platform 9 3/4 for the first time. Like, he sees someone emerging from the wall, rushing directly into Bush’s direction and this little 11-year-old boy just goes for it and grabs Bush to get him away from it? So he’s not hit? (ring a bell?)

And Archie and Horatio meet on the train in the same compartment obviously…

Is Bush Ravenclaw? 

WAIT can sawyer maybe be the new headmaster? that he’s been ‘teaching’ at other famous wizarding schools before and the old headmaster’s just retired at hogwarts and now he’s hired? 
like, i don’t care whose headmaster before that, BUT

i need the triwizard tournament happening before that and styles saying ‘the frogs’ every ten seconds when he sees one of the french students? and edrington could be a russian? because i like edrington, i don’t care where he’s at. 

AND MOST IMPORTANTLY THEN HORATIO’S COINCIDENTALLY chosen as the fourth competitor because of simpson (snape, loosely) and he’s been falling in love with this french girl who is a veela and pretty and smart and genuinely NICE and archie’s SO jealous, but tries to hide it all and everyone ships them and all and it’s HORRIBLE

and then the water competition comes and everyone expects horatio having to save her, but she’s sitting with her friends in the stands so… who could it be? 

archie. 

I have a feeling Bush would be Hufflepuff? Idk I think I saw a post by magsneto saying she thinks I guess Archie is a Gryffindor /Hufflepuff, Horatio a Ravenclaw/Gryffindor and Bush a Hufflepuff/Gryffindor and I was like: YES YEP THAT’s it so idk if that even fits. WAIT also having the frech army go to beauxbatons (sorry my spelling) is brilliant! But I would have Edrington go to Hogwarts, too. I have a feeling he’d be in some sort of Qudditch team. I think he’d be good at that… idk. Sorry I hijacked your post peeps.

http://truthisademurelady.tumblr.com/post/100536921530/goldenfirefly96-reblogged-your-photo

These are my books. I like stories with magic powers in them. Either in kingdoms on Earth or on foreign planets. Usually I prefer a girl hero, but not always. (Moonrise Kingdom, 2012)

http://wesandresons.tumblr.com/post/89997727046/these-are-my-books-i-like-stories-with-magic

fizzygingr:

This is a Vé automnale appreciation post. Because she’s kind and caring and sweet, because she’s passionate about languages, about politics, about people, because she’s an excellent writer, because she has great Feuilly headcanons and a fabulous fashion sense and a really adorable voice, and because she never gives herself enough love.

http://fizzygingr.tumblr.com/post/100590474496/this-is-a-ve-automnale-appreciation-post-because